Volg onze socials!

Volg ons op onze social media voor digitale activiteiten en concertjes.

Uitwisselingsconcert Concertharmonie

7 april 2024   |   Sint Josephkerk, Roosendaal

De muziek spreekt

De Concertharmonie en het West Brabants Symfonie Orkest verzorgen een gezamenlijk concert in de Sint Josphkerk.

Dodenherdenking

4 mei 2024   |   Roosendaal en Rotterdam

Diverse combo's van de Muziekvereniging luisteren de dodenherdenkingen in Roosendaal en Rotterdam op.

Avondvierdaagse

16 mei 2024   |   Roosendaal

We ontvangen de lopers van de avondvierdaagse met een muzikale groet en arbeidsvitaminen tijdens de laatste kilometers van deze editie.

Leerlingmuziekdag

1 juni 2024   |   Tongerloplein, Roosendaal

De Youngband treedt op tijdens de Leerlingmuziekdag op het cultuurplein van Roosendaal.

CUlturele MAnifestatie

8 juni 2024   |   Cultuurhuis Bovendonk, Roosendaal

Muziekvereniging Roosendaal is natuurlijk ook weer van de partij tijdens de Culturele Manifestatie in Cultuurhuis Bovendonk.

MVR-muziekfestival BLAOS

15 juni 2024   |   Centrum, Roosendaal

BLOAS 2024

In het kader van het jubileumjaar waarin Muziekvereniging Roosendaal 10 jaar bestaat ontvang de vereniging bevriende orkesten om samen Roosendaal op een muzikale dag te trakteren.

Lustrumkamp

11-13 oktober 2024   |   Roosendaal

Natuurlijk mag een muziekkamp niet ontbreken in het jubileumjaar. We gaan op stap, de paden op, de lanen in.

Themaconcert Variatieorkest

9 november 2024   |   Atik-stadion, Roosendaal

In het kader van het jubileumjaar waarin Muziekvereniging Roosendaal 10 jaar bestaat, brengt het Variatieorkest een speciaal themaconcert in het Atik-stadion.

Kerstconcert Matineeorkest

17 december 2024   |   Roosendaal

Traditiegetrouw brengt het Matineeorkest een ode aan kerst.

Legende van Roosendaal

mei 2025   |  Roosendaal

Muziekvereniging Roosendaal verleent haar medewerking aan het theaterspektakel 'Legende van Roosendaal'.