Rob Sloekers kleinstRob Sloekers

Rob Sloekers (1970) zette zijn eerste muzikale stappen bij de plaatselijke muziekvereniging te Standdaarbuiten (N-Br). Op jonge leeftijd begon hij zijn studie aan het Conservatorium te Den Haag en vervolgde deze aan het Conservatorium te Rotterdam. Rob is afgestudeerd aan het Conservatorium te Rotterdam voor Ha-Fa directie en als docerend musicus Trompet. Hij volgde een Management opleiding voor Culturele Instellingen (MCI) aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Als Orkestmanager-trompettist was hij van 1996 tm 2012 verbonden aan het Fanfarekorps Koninklijke Landmacht ‘Bereden Wapens’. Momenteel is hij als projectmanager-producent werkzaam voor het Impresariaat Militaire Muziek Krijgsmacht.

Rob bezoekt met zijn orkesten met regelmaat de landelijke concertconcoursen. Hij vierde promotie met FCO Bosschenhoofd,  Symphonia  Hoogblokland (1996 en 1999), KNA Schijf (2010) en Harmonieorkest Roosendaal (2012). Rob is momenteel dirigent van fanfareorkest Concordia Krimpen aan de IJssel en de Concertharmonie van Muziekvereniging Roosendaal.