4 en 5 november: Suite Muziek Festival

In  het weekend van 4 en 5 november vindt het Suite Muziekfestival plaats, georganiseerd door Muziekvereniging Roosendaal. Op dit festival kunnen orkesten in een informele sfeer een concert geven, waarbij de muziekstukken beoordeeld zullen worden door een professionele jury. Anders dan bij een bondsconcours zijn aan deze beoordeling geen consequenties verbonden, zodat orkesten en dirigenten zonder risico van de feedback kunnen profiteren. Het Suite Muziekfestival is dan ook uitermate geschikt als voorbereiding op een bondsconcours of een ander project, of als onderdeel van een traject van kwaliteitsverbetering.

De zondagmiddag  is exclusief bestemd voor opleidings- en jeugdorkesten, omdat er voor deze groep van orkesten nauwelijks momenten zijn om zich professioneel te laten beoordelen.

Mocht u interesse hebben of meer willen weten of uw orkest willen aanmelden neemt u dan contact op met