Ik duik in muziek

Ben je tussen de 6 en 11 jaar en wil je graag muziek maken? Dan is dit echt iets voor jou! Samen muziek ontdekken en maken, daar draait het om!!

AMV - Poedelen in het notenbad

Algemene Muzikale Vorming (AMV) wordt aangeboden in een lessenreeks van 10 weken door Amy Knobel. Poedelen in het Notenbad is en cursus voor kids tussen de 6 en 11 jaar. Gedurende de cursus van 10 weken staat Algemene Muzikale Vorming (AMV) centraal. Denk daarbij aan het zingen van liedjes, samen muziek maken en de basis van de muziektheorie. De kinderen maken kennis met verschillende instrumenten en gaan daarnaast zelf aan de slag met het maken van ritmes of liedjes.

Maandag (19 februari t/m 14 mei) van 17.00-17.45 uur op de Fatimaschool, Doctor Schaepmanlaan 101. De volgende lessenreeks start in het nieuwe schooljaar bij minimaal 5 aanmeldingen

€ 75,00 (10 lessen van 45 minuten)
€ 7,50 per les wanneer je gedurende een lessenreeks instroomt (dit is mogelijk tot de 5e les)

Kidsorkest - De Kweekvijver

Samen muziek maken staat centraal in De Kweekvijver. Met blaasinstrumenten en slagwerk wordt een nummer ingestudeerd. Zodra een kind de eerste beginselen van een instrument en het noten lezen onder de knie heeft, is het leuk om ook het samenspel toe te voegen aan het leerproces.

Elke maandag van 18.30-19.15 uur in Cultuurhuis de Suite, Burgerhoutsestraat 23.  De Kweekvijver gaat van start bij voldoende aanmeldingen.

€ 10,00 per maand

Mail voor meer informatie naar educatie@muziekverenigingroosendaal.nl.