Orkestlogo opleidingsorkest 1Ontdekken in het Opleidingsorkest

Het Opleidingsorkest, onder leiding van Luc van Gaans, fungeert als kweekvijver en richt zich op beginnende muzikanten die muziek willen maken. Het orkest is dé gelegenheid om je bij onze muziekvereniging aan te sluiten om je te bekwamen in het samenspel. Je maakt kennis met het grote podium vanuit een breed scala aan muziekstijlen.

Orkestlogo-WoensdagorkestAfwisselen in het Variatieorkest

Onder leiding van Wendy Bellens wordt in het Variatieorkest gevorderde en ervaren muzikanten een breed, gevarieerd repertoire met een gemiddelde moeilijkheidsgraad aangeboden. Je wordt uitgedaagd door diverse muziekstijlen, waarbij het traditionele blaasmuziek repertoire zeker niet vergeten wordt. Het orkest kenmerkt zich door een goede balans tussen populaire en klassieke werken, gebracht voor een breed publiek.

20150312 woensdagorkest MVR

Orkestlogo concertharmonieVerdiepen in de Concertharmonie

De Concertharmonie biedt gevorderde muzikanten de kans hun tanden te zetten in een uitdagend en grensverleggend repertoire. Onder leiding van Rob Sloekers word je uitgedaagd het optimale resultaat uit jezelf en het samenspel te halen. Een partituur beheersen, interpreteren en beleven is het primaire doel. De Concertharmonie is het orkest dat zich meldt op het ‘Nationale podium’ en het muzikale niveau toetst door bijvoorbeeld deel te nemen aan concertwedstrijden.