Word ook vriend van Muziekvereniging Roosendaal!

Als u Muziekvereniging Roosendaal een warm hart toedraagt verwelkomen wij u graag als vriend!

Wij zijn een ambitieuze vereniging met meer dan 150 muzikanten in drie orkesten. We willen mooie muzikale projecten tot stand brengen in Roosendaal. Daarnaast zijn wij dé plek voor de jeugd om (blaas)muziek te (leren) maken. Met creativiteit en durf hebben we de afgelopen jaren een gezonde vereniging gebouwd. Muziekvereniging Roosendaal timmert dus flink aan de weg.

Heel veel Roosendalers zijn geïnteresseerd in onze muzikale activiteiten en bezoeken onze concerten. Daarom zijn we op 6 november 2016 een vriendencampagne gestart. Met een grote vriendengroep kunnen wij extra mooie activiteiten organiseren en de jeugd warm blijven maken voor muziek.

Als vriend van Muziekvereniging Roosendaal kunt u onze vereniging op drie manieren steunen.
U wordt:

Gouden vriend voor 100 euro of meer per jaar

Zilveren vriend voor 75 euro per jaar

Bronzen vriend voor 50 euro per jaar

Dit krijgt u van ons voor uw deelname:

• Een bewijs van deelname aan vrienden van Muziekvereniging Roosendaal
  • Drie maal per jaar een digitale nieuwsbrief met de laatste nieuwtjes
  • Gratis toegang tot onze optredens en concerten op vertoon van uw bewijs van deelname
  • Een florerende muziekvereniging in Roosendaal
  • Een cultuurhart waar u geen spijt van krijgt
  • Voor de sponsoring door bedrijven zijn er reclamemogelijkheden op onze website en bij onze optredens.

Voor meer informatie of aanmelding stuurt u een een e-mail naar onze penningmeester (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Download de folder in pdf